Følgere

lørdag 9. februar 2013

Da va dagen kommet...

I dag skjedde det. Foreldran til André i 1.etg flytta ut... Tok med sæ alle møblan, så nu e d stille her. De eie fortsatt huset, så de e ikke dratt for godt, men de blir ikke å sove her noe mer...
Æ e vant til å være aleine, men ikke SÅ aleine... Det her e merkelig.. Går ned i gangen og der e det tomt. Foreldran hadde jo både sofa og sko-reola der nede og nu e d...ingenting... :'( Nu står det 1 par sko i hele den store gangen og de e mine...

Sånn blir det å være i 2 uke. Frem til slutten av februar. Da får æ nøklan til leiligheta og æ kan starte mitt nye liv. Blir et par tøffe uke fremigjenna, men æ må vel klare det på et vis. Kan kanskje være bedre for mæ å måtte gjøre det på den her måten. Da får æ 2 uke til å si farvel til huset (og alt André bygga) og forberede mæ på at æ aldri mer skal bo her... :'(

Angre litt på at æ sa æ ville flytte... Skulle ha venta noen måneder. Men nu var det nu sånn at det ble ei ledig leilighet i huset mitt fra 1.mars og da ville det jo vært dumt å leie den ut til noen, som æ måtte ha kasta ut igjen om kanskje 1/2 år... :-/ Det her kommer til å gå bra!!

Fikk mæ billetta til Lisa Williams 16.mars i år. ;) Det glede æ mæ UFATTELIG mye til. Håpe og ber om at André kommer igjennom og kan fortelle mæ at ting vil bli bedre... Savne han så sinnsykt mye hver eneste dag, og alt som har skjedd siden han forsvant har ikke gjort det lettere. Det har vært begravelsen til tante Laila , julaften og nyttårsaften og rydde, pakke og flytting. Har liksom ikke fått tid til å sette mæ ned å tenke over hva som egentlig har skjedd. Grue mæ til æ kan det...

Har bestemt mæ for å endre stil... Prøve å finne min egen... og KUN min... Ikke "ta med mæ" min og André sin stil, men finne min egen nye. Vi likte jo ganske mye av det samme, men æ likte nok mer sterke farger enn han. ;) Han var veldig mye "jord". Æ e veldig "ild" Ikke det at han prøvde å "slokke" mæ, men han holdt mæ i tøylan. ;) Nu skal æ brenne kun for mæ sjøl...

En nye epoke i livet mitt har starta. Æ kan ikke si at æ håpe det blir en bedre enn hva som har vært, for tida med André har vært den beste tida i hele mitt liv. Æ får nok aldri noe sånn mer. Æ kan bare håpe at det blir veldig nært oppmot vårres tid sammen. ;) Som sangen æ spilte til han i kirka sier:

                                                            I`ll see you again (Youtube)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar