Følgere

torsdag 17. januar 2013

Hva skal æ kalle André....

Har hatt en liten tanke i hodet den siste tida...
Når æ prate om André til folk som kanskje ikke kjente han, eller visste at han var samboeren min, min elskede og mitt hjerte... Hva skal æ kalle han?

Kan jo ikke si: "Han va min eks" - for det e han jo ikke...
Kan ikke si: "Han e en æ va sammen med" - for da høres det ut som om vi gjorde det slutt...
Kan ikke si: "Han e min samboer" - for han E jo ikke mer...
Kan ikke si: "Han VAR min samboer" - for da spør de "e det slutt?" og da må æ begynne å forklare alt...
KAN si: "Han e min avdøde samboer" - men det høres helt forferdelig ut...

Høres kanskje ut som en bagatell og gå å tenke på sånn her, men æ har hundre tusener tanka som svirre rundt i mitt lille hodet og det her e faktisk en tanke som har vært mye i det siste...
I går da æ va på kirkegården, så spurte æ André; "hva skal æ kalle dæ?" Fikk svaret i natt. ;)

Han skal være der for mæ, den som passe på mæ og gir mæ råd og rettledning. Han skal vise mæ veien videre og hjelpe mæ så godt han kan gjennom det æ vil møte fremover. Æ kan velge sjøl om æ vil følge det han gir mæ, men han skal stå ved mi side. Han skal være engelen min... En æ kan prate med når æ føle æ treng det, en æ kan be om hjelp... ENGELEN MIN. ;) Min elskede, mitt hjerte og sjelefrend.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar